Technologie internetowe w marketingu

Cel kursu:

Zapoznanie słuchaczy z problematyką tworzenia reklamy internetowej i jej stosowania w prowadzeniu kampanii promocyjnych poprzez przedstawienie zagadnień związanych z technicznymi, graficznymi oraz marketingowymi aspektami kreowania reklamy interaktywnej z uwzględnieniem aktualnych trendów i kanałów komunikacji marketingowej w Internecie.

Adresat:

Kształcenie kierowane jest do osób zajmujących się projektowaniem i sporządzaniem materiałów reklamowych, banerów, klipów animowanych na potrzeby serwisów WWW,
a także do zainteresowanych pracą w agencjach reklamowych tworzących serwisy www.

Program:

  • Technologie internetowe
  • Graficzne aspekty reklamy internetowej
  • Grafika i animacja
  • Rodzaje reklamy internetowej
  • Pozycjonowanie i optymalizacja serwisów WWW
  • Social media marketing

Kurs trwa 76 godzin, zajęcia prowadzone są w formie wykładów i laboratoriów

Koszt kursu:

1.000 zł

Kurs jest organizowany we współpracy z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie