Sprzedaż jest sztuką. Jest profesją od której zależy sukces i przyszłość firmy. Zawód handlowca, doradcy, sprzedawcy jest wyzwaniem i wymaga ciągłego doskonalenia kompetencji. Aby odnieść sukces w sprzedaży nie wystarczy już dzisiaj mieć dobry produkt , znać jego cechy, zalety i ustalić cenę na konkurencyjnym poziomie. Same techniki sprzedaży też są niewystarczające. Dziś potrzeba wiedzy jak dotrzeć do prawdziwych motywów zakupowych klienta, jak pozyskać jego zaufanie, umieć się skutecznie komunikować a przede wszystkim być świadomym w jaki sposób samemu ma się wpływ na klienta.Jest to bardzo praktyczne szkolenie wpływające na rozwój osobisty w sferze zawodowej, przydatne także w życiu osobistym.
DO KOGO KIEROWANE JEST SZKOLENIE
- Szkolenie kierowane do właścicieli firm handlowych, usługowych, pośredniczących w sprzedaży produktów bankowych, ubezpieczeń, nieruchomości
- Handlowców, doradców, sprzedawców oraz pracowników odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z klientem i realizację celów sprzedażowych
- Osób zainteresowanych rozwojem w kierunku kompetencji wymaganych podczas obsługi klienta i sprzedaży
- Osób zajmujących się wewnętrznymi szkoleniami sprzedawców
CEL SZKOLENIA
Jest to kompletne szkolenie w pełni przygotowujące lub ugruntowujące wiedzę z zakresu sprzedaży i obsłudze Klienta każdej branży o podbudowie psychologicznej z elementami rozwoju osobistego. Zawiera kluczowe elementy psychologii sprzedaży i technik sprzedaży z podstawowymi niezbędnymi elementami negocjacji .
Szkolenie jest zaproszeniem do zbudowania profesjonalnego wizerunku, autorytetu, jako osoby pewnej siebie w swojej roli, kompetentnej, wnoszącej konkretną wartość dla klienta, budującej z nim trwałe relacje.
Szkolenie porusza także rzadko omawiane bariery sprzedaży , obszary towarzyszących emocji nierozerwalnie związanych ze sprzedażą takimi jak lęk, poczucie porażki czy odrzucenia oraz stres związany z realizacją celów sprzedażowych lub kontaktów z nowymi klientami.
PO SZKOLENIU UCZESTNIK :
- będzie świadomy swojego wpływu na skuteczność i poziom sprzedaży
- Będzie potrafił zbudować swój profesjonalny wizerunek i wzbudzać zaufanie
- Będzie wiedział co wpływa na zachowania zakupowe Klientów
- Zrozumie emocje towarzyszące procesowi sprzedaży i będzie umiał z nimi pracować
- Nauczy się pracy z hamującymi przekonaniami swoimi i klientów
- Będzie umiał zbudować porozumienie z Klientem
- Pozna i przećwiczy elementy skutecznej komunikacji
- Nauczy się badać potrzeby na głębszym poziomie emocjonalnym klienta
- Pozna i przećwiczy efektywną prezentację z elementami wizualizacji oraz techniki sprzedaży
- Będzie umiał dopasować sposób komunikacji do różnych typów klienta
- Pozna sposoby zwiększenia sprzedaży
- Pozna kluczowe zasady negocjacji handlowych
- Będzie potrafił zadbać o klienta tak, by był zadowolony, by go polecano a klient wrócił ponownie.
METODA PRACY
Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnego warsztatu zgodnie z założeniem nauki dorosłych przez doświadczenie. Oparte o mini wykłady, ćwiczenia indywidualne i zespołowe oraz rzeczywiste doświadczenia uczestników. Praca w grupach maksymalnie 8 osobowych.
CZAS TRWANIA : trzy dni szkoleniowe po 7 godzin ( razem 21 h )
MIEJSCE SZKOLENIA : Collegium Maius Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Zamościu ul. Akademicka 4.
TRENER: Anna Przerwa Coach biznesowy, trener , manager, praktyk biznesu
Od 25 lat związana z biznesem w obszarze zarządzania procesami sprzedaży, strategią rozwoju organizacji, kadrą menadżerską, budową zespołów, rozwojem pracowników oraz coachingiem w międzynarodowych korporacjach finansowych.
Właściciel Firmy „Struktury Sukcesu szkolenia rozwojowe, biznes coaching”, która działa z misją i pasją do rozwoju osobistego, poprzez wspieranie Klientów w poszukiwaniu rozwiązań oraz realizację celów biznesowych i osobistych.
*Profesjonalny Certyfikowany Coach Biznesowy w programie akredytowanym EMCC EQA na poziomie Practitioner Bennewicz Instytut Kognitywistyki.
*Trener Biznesu, Szkoła Trenerów Biznesu, Akademia Leona Koźmińskiego.
*Certyfikowany Trener technik sprzedaży VCC Fundation
* Firma STRUKTURY SUKCESU SZKOLENIA ROZWOJOWE, BIZNES COACHING ANNA PRZERWA spełniła określone wymagania i pozytywnie przeszła proces akredytacji uzyskując status certyfikowanej AKADEMII EDUKACYJNEJ VCC, odpowiadającą za proces kształcenia zgodnie ze standardem VCC ( Vocational Competence Certificate).
* Certyfikat VCC Akademia Edukacyjna został pozytywnie zweryfikowany przez PARP jako standard wiarygodności świadczenia usług rozwojowych obowiązujących w Bazie Usług Rozwojowych, umożliwiający wpis do tego rejestru.
ZAPISY: Centrum Szkoleń i Karier Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Zamościu ul. Akademicka 4. p. nr 4, tel. 84 6776776, e-mail: csik@wszia.edu.pl.
CENA SZKOLENIA: 1100 zł brutto ( cena brutto=netto, nie zawiera VATu) ) od osoby. Cena zawiera materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia szkolenia, serwis kawowy, obiad.
Mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie mogą uzyskać dofinansowanie kosztów szkolenia ze środków PARP w ramach projektu realizowanego przez QS ZURICH: Wsparcie rozwojowe dla MŚP z podregionu bialskiego i chełmsko-zamojskiego, RPLU.10.01.00-06-0005/16.
- Możliwe jest dofinansowanie do wysokości 15 000 PLN dla jednego przedsiębiorstwa
- Jednorazowe dofinansowanie na usługę to 5 000 zł
- mikroprzedsiębiorstwa – 75 %
- małe przedsiębiorstwa – 70%
- średnie przedsiębiorstwa- 60%
Szczegóły na stronie operatora: QS ZURICH Sp. z o. o. 22-100 Chełm ul. Lwowska 24 http://www.qszurich.pl/projekty-unijne